Vraag: Welke ondersteuning biedt Mercis?

Antwoord:

Telefonische & Remote ondersteuning

 

Allereerst kan u bij Mercis terecht bij uw verdeler. Desgewenst kan u bij Mercis ook terecht op een centraal nummer en krijgt u zelfs de gsm-nummers van enkele sales- en tech- consultants. Zo kan u in dringende gevallen ook buiten kantooruren worden geholpen. Mits u beschikt over een bijwerkingscontract zal telefonische ondersteuning u niet worden aangerekend tenzij u misbruik maakt van deze voorziening omdat u bv. niet beschikt over voldoende kennis. Dan zullen onze medewerkers u aanraden om een opleiding te volgen of een consultant ter plaatse te sturen.

 

Technische hulp ter plaatse

De ondersteuning bij u ter plaatse kan zowel gebeuren door een verdeler als door een Mercis consultant. Ondersteuning ter plaatse door een Mercisconsultant kost €75. De tarieven van verdelers kunnen wel variëren maar liggen tussen €60 en €80. Mercis voorziet diverse soorten servicecontracten waardoor deze tarieven kunnen verlagen. Bij het ALL-IN contract valt deze extra kost zelfs volledig weg. Een ALL-IN contract kost het eerste jaar 35% en vanaf het 2e jaar 25% (prijzen bijwerking inbegrepen). U kan op eender welk ogenblik terug overstappen naar enkel een bijwerkingsoveréénkomst.